OPPO, satış sonrası hizmette olası sorunları 1 saat içinde çözümlüyor – TEKNOLOJİ
İstanbul merkez servis için OPPO destek sitesi üzerinden online randevu alınmasıyla başlayan süreç, telefonun durumuna göre sorunun bir saat içerisinde çözülmesine olanak sağlıyor. Ayrıca İstanbullu kullanıcıların yanı sıra Türkiye'nin her yerinden kullanıcılar da ürünlerini posta yoluyla ücretsiz olarak bu merkeze ulaştırabiliyor.Satış sonrası hizmet kalitesiyle ön plana çıkan ve geri dönüş oranı %1-2 civarındaki rakamla en düşük markalar arasında yer alan OPPO, satış sonrası hizmetleriyle de kullanıcılarına güven veriyor. 2024 yılında AGM Teknoloji ile stratejik iş ortaklığı kuran OPPO, kullanıcılarına telefonlarının Türkiye'deki üretim ve satış sonrası hizmetlerini AGM Teknoloji aracılığıyla sunuyor. 20 kişilik teknik kadro, kargo kayıt personeli, resepsiyon hizmeti, yedek parça ve çağrı merkezi yönetim ekibiyle destek veren merkezde, İstanbul'dan kullanıcıların yanı sıra Türkiye'nin her yerinden kullanıcılar ürünlerini bu adrese gönderme imkanına sahip oluyor. Kargo ile ücretsiz bakım ve onarım merkezi. Ayrıca Türkiye'nin 7 farklı şehrinde bulunan anlaşmalı hizmet noktaları aracılığıyla kullanıcılara hizmet veren OPPO, kullanıcılarının tercihlerine ve yakınlıklarına göre bu farklı şehirlerdeki anlaşmalı hizmet noktalarından hizmet almalarına olanak sağlıyor.Çevrimiçi randevu alarak 1 saat içinde onarım yardımı OPPO destek sitesi üzerinden İstanbul merkez servis için randevu alabilirsiniz. Cihazların bakım ve onarım için Merkezi Servise ulaşma sürecinin genel olarak bir saat içerisinde tamamlanması beklenmektedir. Merkezi Servisten randevu alan kullanıcı için tüm hazırlıklar önceden yapılır. Servise gelen ekipmanların bir kısmının dışarıdan satın alınması gerektiği takdirde kullanıcıların iletişiminin kesintiye uğramaması için yedek ekipman da temin edilmektedir. OPPO destek web sitesi kullanıcılara çevrimiçi randevular, servis noktası görüntüleme, telefon hattı erişim bilgileri ve parça fiyat listelerinin yanı sıra yazılım güncellemeleri gibi hizmetler sunar. 2 yıl garanti kapsamında tüm onarımlar ücretsizdirKullanıcılara 2 yıllık garanti süresi sunan OPPO, garanti kapsamında ücretsiz bakım, onarım ve parça değişimi imkanı sunuyor. Kullanıcılar garanti kapsamında olsun veya olmasın yedek parça değişim ihtiyaçlarını karşılayabilmektedir. OPPO'nun destek web sitesinde, garanti dışı ürünlerin parça fiyatları ürün bazında listelenmektedir. Böylece kullanıcılar daha servis noktasına ulaşmadan ne kadar maliyetle karşılaşabileceklerini görebiliyorlar.“Tüm bilgilere oppo.com üzerinden ulaşılabilir”AGM Teknoloji Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Değer Gargılı, “Kullanıcılarımızı ilk satın alımlarından uzun süre sonra bile destekleme taahhüdümüzün arkasındayız. Ürünlerimizin iade oranı %1-2 civarında olup, her ürünümüz için 2 yıl garanti desteği sunmaktayız. AGM ayrıca daha önce satılan ürünlerin servis sorumluluğunu da üstlendi. Müşterimiz, cihazına ait tüm yedek parçaların fiyatlarını oppo destek sayfamızdaki fiyat listemizden görebilir. Bu sayede ekran, pil, hoparlör veya mikrofon değişimi için ürününü bize iade eden kullanıcımız ne kadar ödeyeceğini biliyor. Ayrıca internet sitemizdeki 'Sıkça Sorulan Sorular' sekmesinden de cihazları ve bakım süreçleri hakkında detaylı bilgi alabiliyorlar” dedi. OPPO ayrıca 7 gün 24 saat aktif olan çağrı merkezi aracılığıyla da kullanıcılara destek sağlıyor. 08503901955 numarasını arayan kullanıcılar, tatil günleri hariç Pazartesi'den Pazar'a kadar haftanın 7 günü 9.00 – 18.00 saatleri arasında hizmetten yararlanabiliyor. Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
—–Sponsorlu Bağlantılar—–
—–Sponsorlu Bağlantılar—–