Türkiye’de oyun satışları yılın ikinci yarısına hızlı girdi! – TEKNOLOJİ
Oyunfor'un açıkladığı verilere göre Temmuz ayında oyun satışları Haziran ayına göre %3, Temmuz 2023'e göre ise %7 arttı. PC ve mobil oyun alımları diğer aylara göre artarken konsol oyunu satış hacmi sabit kaldı. Temmuz ayında en çok büyüyen kategori mobil oyunlar oldu.
En çok oyun içi satışı olan 10 oyun
Temmuz ayındaki satın alma hacminin çoğunluğu FPS oyunlarından geldi ve oyuncuların rekabetçi aksiyon oyunlarına olan ilgisi devam etti. Ayrıca en çok satın alınan 10 oyundan altısının PC kategorisine girdiği görüldü; Platformun oyun sektöründe hâlâ önemli bir oyuncu kitlesine ve satın alma gücüne sahip olduğu görülüyor. Free Fire, mobil oyunlarda önceki aya göre satışlarını artırdı.
1. Serbest ateş
2. Karşı Saldırı 2
3. PUBG Mobil
4. Değerlendirin
5. Kralların Onuru
6. Efsaneler Ligi
7. World of Warcraft'ın
8.Metin2
9. Görev Çağrısı: Modern Savaş 3
10. Mobil efsaneler
En çok satan hediye kartları 1. App Store ve iTunes Hediye Kartı
2. Xbox Hediye Kartı
3. Steam Cüzdan Kodu Hediye Kartı
4. Roblox Robux Hediye Kartı
5. Google Play Hediye Kartı
İllere göre dağılım
Temmuz ayında en fazla oyun alımı İstanbul'dan gerçekleşti. İstanbul; Bunu İzmir, Ankara, Antalya ve Bursa takip etti. Antalya'da oyun alımları bir önceki aya göre azaldı.
Yaş gruplarına göre dağılım
Haziran ayındaki toplam oyun satın alımlarının önemli bir kısmı 21-30 yaş aralığındaki oyuncular tarafından yapıldı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
—–Sponsorlu Bağlantılar—–
—–Sponsorlu Bağlantılar—–